Jelenlegi hely

Média ajánlat Imami

Komplex népszerűsítés

2020/2021

Az Imami® honlap-csoport hatékony népszerűsítési formákat nyújt a gyermekes családokat megszólító cégeknek. 

Közönségünk a várandós és kisgyermekes szülőkön túl kiterjed az óvodás és iskolás korosztályt nevelőkre is.

Mottónk: „Minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!”

Több, mint 62 000 hírlevél olvasónk, sikeres online játékaink és rendezvényeink fémjelzik eddigi tevékenységünket.

 

Tervezze meg nálunk most a következő évi megjelenéseit, és:

  • részesüljön a kedvezményekből,
  • biztosítsa helyét a kívánt időpontokra!

 

ONLINE MEGJELENÉS AZ IMAMI WEBOLDALAKON

2020 tavaszán - 10 évvel az indulás után - honlapjaink teljes egészében megújultak ismét.  Az új Imami® oldalak az információkat logikus és átlátható elrendezésben, letisztult, modern, gyors, olvasmányos és mobilbarát formában mutatják be. 

Ma már több mint 62 000 szülő olvassa rendszeresen hírleveleinket és havonta 350.000 látogatás történik a imami.hu megyei oldalain.  

A legtöbb releváns kulcsszóra (iskola, óvoda, bölcsőde, védőnő, gyermekprogramok stb.) honlapunk első helyen szerepel a Google találati listáján.

A megújulás óta a honlapunkon eltöltött idő és az egy alkalommal megtekintett oldalak száma is jelentősen emelkedett.

A honlapunkon való megjelenésnek két formáját kínáljuk: kiemelt népszerűsítés (gyorsan, sok szülőhöz jut el az ajánlat) és folyamatos népszerűsítés (biztosítja, hogy a szülők mindig megtalálják honlapunkon). A kettő kombinációja a leghatékonyabb.

Kiemelt népszerűsítés:

szezonális akciók, új termékek/szolgáltatások, rendezvények, költözés és minden olyan kampány esetén ajánljuk, aminek a hírét gyorsan, sok szülőhöz szeretnék eljuttatni.

Kiemelt megjelenési formák:

  • Fejléc banner
  • Tartalom feletti banner
  • PR cikk a Hírek rovatban
  • Hírlevélben való megjelenés
  • Nyereményjáték, kuponkedvezmény biztosítása

 

Folyamatos népszerűsítés:

ezzel biztosíthatja, hogy termékét/szolgáltatását látogatóink mindig  megtalálják honlapunkon.

Folyamatos megjelenési formák:

  • Oldalsáv banner 340*340 px, 340*160 px
  • Kategóriás megjelenés

 


 

Az Ön számára legkedvezőbb, egyedi ajánlat kidolgozásáért

KÉRJEN VISSZAHÍVÁST,

vagy keressen bennünket az alábbi elérhetőségeken:

 Mobil: 20/547-5849, 

 E-mail: busiantonia@imami.hu

 

Célunk a megyében élő családok minél teljesebb körű tájékoztatása, ennek érdekében gyermekes családoknak, kismamáknak szolgáltató, illetve részükre termékeket értékesítő vállalkozásoknak díjmentes bemutatkozási lehetőséget biztosíthatunk minimális adattartalommal. Az ingyenes bemutatkozás lehetőségéről és a minimális adattartalom köréről a honlap üzemeltetője minden esetben egyedileg dönt.  

Neked ajánljuk!

Július első szombatja: Az Ölelés Napja - egy kedves alkalom, amit érdemes megünnepelni a családban is!

Július első szombatja: Az Ölelés Napja - egy kedves alkalom, amit érdemes megünnepelni a családban is!

Tudtad, hogy minden évben július első szombatja a Nemzeti Ölelés Napja Magyarországon? Bár nálunk ez a nap még nem tartozik a legismertebb jeles napok közé, épp ezért különleges alkalom, hogy egy kicsit megálljunk és figyelmet szenteljünk annak, mennyit számít egy szeretetteljes ölelés a mindennapokban.
Nagyobb rend, kevesebb munkával?

Nagyobb rend, kevesebb munkával?

Mondjuk ki nyíltan: a családanya/háziasszony szerepkör nincs versenyben a legmagasabb presztízzsel bíró tevékenységek között. Azt a bejelentést, hogy valaki éppen GYES-en van Uram bocsá’ főállásban menedzseli a háztartást és a családot, a legritkább esetben fogadják vallásos áhítattal. Finomak voltunk? Szerintünk is.
Az anyaság szívhangjai – Gondolatok a szülés utáni érzelmi hullámzásról

Az anyaság szívhangjai – Gondolatok a szülés utáni érzelmi hullámzásról

Az anyaság nem csupán egy új szerep, az anyaság egy átalakulás. Testben, lélekben, és olyan mélységekben, amiről talán soha nem hittük, hogy bennünk léteznek.
Itt a meleg - hol a hideg?

Itt a meleg - hol a hideg?

A kánikula felszólítás és figyelmeztető lövés leadása nélkül törte ránk az ajtót. A hideg pedig, amit egész télen úgy utáltunk, hirtelen a vágy kicsit sem titokzatos tárgyává vált. Központi kérdés lett, hogyan tudnánk hűteni magunkat és minden mást, ami hűtésért kiált?
Ugrás az oldal tetejére