Jelenlegi hely

Húsvét után nem, de talán egy héttel később újranyithatnak a sulik

Mai kormányinfó: Ha a járványhelyzet alakulása lehetővé teszi, április 12-én, vagy 19-én az iskolák újranyithatnak.

Döntött a kormány: a ma délelőtti Koronavírusról szóló élő tájékoztatóban Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter bejelentése szerint

nincs lehetőség a járványügyi korlátozások visszavonására, csak fenntartása addig, amíg legalább 2,5 millió magyar ember nincs beoltva. Április 12-én, vagy 19-én lehet először nyitás, ezekről egy héttel korábban igyekeznek tájékoztatást adni.

Azaz úgy látszik, hogy húsvét után, április 7-én nem lesz iskolanyitás.

Közölte továbbá, hogy a nyitást megelőzően az óvodapedagógusokat és pedagógusokat – amennyiben jelentkeznek erre – be fogják oltani.

Ha járványhelyzet alakulása lehetővé teszi, április 12-én, vagy 19-én az iskolák újranyithatnak.

ADL - Debrecenimami

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Ugrás az oldal tetejére