Jelenlegi hely

Pernyéz Zsuzsa

Nehéz összeegyeztetni a munkát a családdal, és még magadra is szánnál időt? Stresszes a munkád: hogyan kezeld? Vállalkoznál: hogy kezdj hozzá? Probléma az időgazdálkodás? Vannak céljaid az életben? A siker és a harmónia megférnek egymással az életünkben!

Pernyéz Zsuzsanna, Business és Life Coach

1973-ban születtem Jászberényben. 1996-ban költöztem Pécsre, itt kezdtem meg és fejeztem be egyetemi tanulmányaimat a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán. Vezetői tanácsadó, Szervezetfejlesztő szakirányon. A városba beleszerettem, jelenleg is Pécsen élek férjemmel, aki tanár, és három nagylányunkkal.

Középvállalati felsővezetőként, önkormányzati intézményvezetőként, később több helyen gazdasági vezetőként sok tapasztalatot szereztem szervezetek működtetésében, emberekkel való együttműködésben, probléma megoldásban, hatékony vezetésben. 2001-ben a nonprofit szférában kezdtem dolgozni, előbb vezetőként, később több szervezetben vezető tisztségviselőként, illetve saját cég tulajdonosaként.Minden területen kiemelt prioritás volt számomra az ember. Az ügyfelek, munkatársak, partnerek, együttműködők. Valamint az, hogy folyamatosan én magam is fejlődjek. Ennek érdekében képezem magam formális és informális úton is. Így került be a repertoáromba a coaching.

Saját utamat járva tapasztaltam meg, mitől működnek, vagy mitől nem emberi kapcsolatok, csoportok. Magam is átéltem a kisgyermekes anyukák nehézségeit, ahogyan a munka és család harmonizálásán, egyensúlyban tartásán fáradozunk. E közben lehetőségem volt megélni több vállalkozás felépítésének minden nehézségét és szépségét is.Szervezetfejlesztőként, tanácsadóként, és coachként igyekszek ezekkel a tapasztalatokkal másokat is hozzásegíteni ahhoz, hogy túljussanak személyes és céges elakadásaikon, az önmagukban rejlő erőforrások mozgósításával sikeres és harmónikus életet tudjnak élni.

Témák, amikkel hozzám fordulhat,

  • ha bármilyen elakadása van üzleti vagy magánéletében
  • ha hatékonyabb, sikeresebb szeretne lenni
  • ha jobban szeretné szervezni mindennapjait

Személyes:

  • Időgazdálkodás
  • Egyéni célok meghatározása, elérése
  • Stressz
  • Munkahelyi konfliktusok
  • Önismeret,
  • Változáskezelés,
  • Karrier
  • Egyéni hatékonyság,
  • Életkrízis,
  • Konfliktuskezelés,
  • Kommunikáció,
  • Kiégés,

Vállalkozóként:

  • Vállalkozás indítás (akár munka mellett)
  • Vállalkozás fejlesztés,
  • Personal Brand,
  • Vezetői készségfejlesztés,
  • Karrier

 

Elérhetőségek:

Telefon: 20/260-5933

Email: pernyez.zsuzsa@gmail.com

Web: http://www.szinvonalcoach.hu/

A válaszadást 5 munkanapon belül vállalom.

Hozzászólások

Kedves Zsuzsa,

a (női) időgazdás témája érdekelne: tud ajánlani valamilyen jó könyvet, vagy képzést a témában?

Kedves Manó!

Kifejezetten női időgazdálkodás témában egy könyvet tudok ajánlani, de sajnos nem tudom, hogy ezt lehet e még kapni:  Vidi Rita: Hagyd a dagadt ruhát másra! - A női időgazdálkodás.Szerintem nagyon izgalmas.

Az időgazdálkodás témakörben több könyv is megjelent, de ezek inkább munkahelyi jellegűek, menedzsment tárgykörbe tartoznak. Jelenleg kapható: Patrick Forsyth: Hatékony időgazdálkodás

Inkább ajánlok neked 2 blogot, ami témába vág:

http://www.urban-eve.hu/ (Ő kifejezetten foglalkozik időgazdálkodással. Az oldalról letölthető nagyon sok praktikus időtervező tábla, módszer. Nagyon modern nő és anyuka. Ajánlom!)

A másik: http://oravecznora.blog.hu/

Erről inkább azt mondhatom, hogy női témákkal dolgozik. A megéléseit, tapasztalatait írja le. Nem kifejezetten időgazdálkodás, de léleküdítő a nőknek!

Ezen kívül ajánlok egy könyvet, ami szintén nem kifejezetten időgazdálkodás, de erről is szól: Farkas Lívia: Ennél zöldebb nem lesz!

Ha szeretnél elmélyülni a témában, saját időgazdálkodásodra ránézni több szempontból, fejlődni ebben, akkor egyéni coaching keretében dolgozhatunk együtt.

További szép napot Neked: Zsuzsa

Tisztelt Pernyéz Zsuzsa!

Segítséget szeretnék Öntől kérni vállalkozás beindításához. 

Szeretnék egy vállalkozást indítani. Budapesten bérnővérként dolgoztam egy kft nek. Én is egy olyan céget szeretnék alapítani, ami nővéreket közvetít ki olyan egészségügyi intézmények osztályaira ahol épp nővérhiány van. Ahhoz hogy megalapítsam a céget, először felszeretném mérni az igényt, de sajnos a kórházigazgatóknak árat nem tudok mondani. Ön szerint mennyit kell kérnem egy ember után? Én napi bejelentéssel dolgoztam a cégnek. 11 ezer Ft ot kaptam/ nap 12 órába, függetlenül hétköznap, hétvége, ünnepnapok. Természetesen lehetett főállásban is a cégnek dolgozni. 

A kérdés az, hogy mennyit kérhetnék a hozzám teljes állásba bejelentett dolgozó után úgy, hogy a dolgozó után a járulékokat illetve az utána való könyvelési díjat és egyéb díjakat  kitudjam fizetni és nyereséges legyen a cég és természetesen a kórháznak is megérje. 

 

Válaszát előre is köszönöm! 

Tisztelettel: Hordósi Eszter

Kedves EszterSajnos ezekre a kérdésekre nem tudok ezen a fórumon keresztül kielégítő választ adni.Ezeket a számításokat, és előzetes átgondolásokat Ön tudja megtenni. Ehhez információkat kell gyűjteni, ahogyan Ön is írta, és sok-sok szempontot figyelembe véve számításokat, kalkulációkat kell végezni. Néhány szempontot tudok javasolni:*Keressen az interneten üzleti terv elkészítéséhez mintát. Egy ilyenen érdemes végig menni.*Mindenképpen keressen fel egy könyvelőt (cégalapítás esetében kötelező is), aki tud segíteni pl a bérek kikalkulásában, illetve elmondja, hogy a foglalkoztatás milyen szabályok szerint történik.*Járjon utána, hogy ezen tevékenység végzéséhez, kell-e valamilyen speciális engedély.*Addig is: Állítsa össze, hogy ezen tevékenység elvégzéséhez havi szinten milyen költségekkel kell kalkulálni! (Kell-e például alkalmazotton kívül irodát bérelni, telefon vonalat üzemeltetni, honlapot készíttetni, stb? Könyvelő mindenképpen szükséges) Vannak-e olyan költségek, melyek kifejezetten induláskor lépnek fel? El kell döntenie milyen bérezéssel foglalkoztat majd munkatársat, és ehhez 27%-os mértékű  járulék fizetési kötelezettsége is keletkezik. Ha látja, hogy milyen mértékű költségekkel kell számolnia, akkor az biztos, hogy az árbevételnek ezt minimum fedezni kell! Ez egy alap lehet az árkalkulációhoz. Természetesen meg kell nézni a piaci árakat, és össszehasonlítani az Ön költségoldalról történt megközelítésével.Tehát annyit kell kérni, hogy az fedezze az Ön költségeit, plusz termeljen Önnek is profitot, és az ár illeszkedjen a piaci árak tól-ig skálájába.Sok sikert kívánok!Pernyéz Zsuzsa

Ugrás az oldal tetejére